czwartek, 31 października 2013

Zapowiedź II części ;)

(...) Czy pomiędzy Harrym Stylesem a Barbarą Palvin jest coś więcej niż przyjaźń?- po przeczytaniu tego tytułu artykułu poczułam dziwne ukłucie w klatce piersiowej po lewej stronie. Czy ja jestem zazdrosna?

(...) -Masz dopiero osiemnaście lat! W brzuchu powinnaś czuć motylki, a nie kopanie dziecka!- wrzasnęła zdenerwowana moim wyznaniem. 
- Przepraszam, mamo- pozwoliłam swoim łzom wypłynąć. Moja rodzicielka również płakała. To moja wina!

(...) Brawa dla inteligentnego Harrego, który nie wiedział, że w Polsce mówię się po polsku. Po prostu rewelacja!- karciłem się w myślach. 

(...) -Jesteś zwykłą dziwką! Nie ma już nas, to koniec.- wyszedł trzaskając szpitalnymi drzwiami. Wszystkie pary oczu osób znajdujących się w sali  były skierowane na mnie. A ja co? Płakałam.

(...) -Olivia? Proszę cie wracaj! Vanessa uciekła!- usłyszałam ochrypły od płaczu głos matki. Jeśli coś jej się stanie, nigdy sobie nie wybaczę! 


**************************************************************
To kilka urywków z następnych rozdziałów z różnych perspektyw ;) Mam do was prośbę: dajcie mi trochę czasu (max 30 dni)  na poukładanie sobie, zaplanowanie dokładnie tego co będzie się wkrótce działo ;D
Dzięki za wejścia, komentarze i nowych obserwatorów! 
Do następnego ;* / Mała Wariatka

6 komentarzy:

  1. Super ! Czekam ! <3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiście się zapowiada
    P.S zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest ajdjfhaijdfmj. *-*Nie mogę się doczekac . Co ty ze mną robisz ?♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgaduje, że w ciąży bd Rose z Malikiem???

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy kolejny rozdzial ??!??!

    OdpowiedzUsuń